loading...

فروشگاه خرید ارزان قیمت اندلان زمستان 1402

قیمت گیره کوچک کننده بینی در داروخانه خرید اینترنتی گیره کوچک کننده بینی اصل نوز اپ اين محصول در دهه نود که ميشود گفت 1391 وارد بازار شده است که قبل اين هم در بازار هاي جهاني و فروشگاهاي خارجي و ایران

banzbatr بازدید : 1212 دوشنبه 29 آبان 1402 نظرات (2)

قیمت گیره کوچک کننده بینی در داروخانه خرید اینترنتی گیره کوچک کننده بینی اصل نوز اپ اين محصول در دهه نود که ميشود گفت 1391 وارد بازار شده است که قبل اين هم در بازار هاي جهاني و فروشگاهاي خارجي و ایرانی مثل لینک سرا موجود بوده که در اين سالها مورد علاقه بسياري از افراد در جهان قرار گرفته است و هنوز هم که هنوز است بسياري اين محصول را چندين بار خريداري کرده اند و تا به الان سال 1402 هم شرکت سازنده اين گيره بيني اين محصول را توليد ميکنيد البته مدلهاي ديگر هم مجود است که در بازار ايران نيست يا بسيار کمياب است. از ويژگي هاي اين محصول ميتوان به قيمت ارزان ان اشاره کرده که به نسبت قيمتي که دارد ارزش خريد هم دارد.ويروس منحوس کرونا عمدتاً از طريق تماس مستقيم با فرد بيمار در انسان منتقل مي شود. ويروس کرونا همچنين مي تواند با لمس يک سطح آلوده و سپس لمس دهان ، بيني يا چشم منتقل شود ، اگرچه اعتقاد بر اين نيست که اين روش اصلي انتقال است اما بايد مراقب بود تا اين ويروس گريبان ما را نگيرد.

 

 

 

قیمت گیره کوچک کننده بینی داروخانه

 

  

جنس گيره بيني نوز اپ از چيست :

معایب مزایا گیره کوچک کننده بینی دماغ نوز آپ چیست کجا بخریم > جنس گيره نوز اپ از پلاستيک نرم سيليکون مقاوم شفاف است که به رنگ صورتي ميباشد.  که بسيار نرم و به شکلي طراحي شده است که کاملا روي بيني شما مي نشيند.پد هاي استفاده شده در گيره نوز اپ از جنس ضد باکتري دئودورانت يعني ضد تعرق ضد عرق ميباشند

 

گيره کوچک کننده بيني چيست

 

محصول گیره بینی در پاییز مهر ماه رویایی 1402 اماده به ارسال 24 ساعته فوری در تهران و 3 روزه در شهرستان میباشد پیشنهاد میشود اگر نیاز دارید از محصول چند عدد سفارش بدهید چون عمر مفید محصول همانند مسواک در صورت استفاده چند ماه است که بهتر است تعویض شود

 

 

قیمت: 20,000 تومان

کوچک کننده بینی نوز آپ Nose Up

 

 


 

آيا ميتونم گيره کوچک کنده بيني رو پيامکي سفارش بدم :

بله شما ميتوانيد سفارش گيره کوچک کننده بيني را به  صورت پيامک هم ثبت نماييد  فقط کافي است که گوشي تلفن همراه خود را برداريد خود را برداريد و کد پیامکی 068741 را به سامانه ي پیامکی  10004410  ارسال فرماييد ؛ و بعد  همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

 

 

نحوه استفاده از گيره بيني نو آپ چگونه است :

شيوه گيره دماغ کوچيک کننده براي هر فرد ممکن است متفاوت باشد چون دماغ هيچ کس شبشه هم نيست و فيلم هاي اموزشي که در فضاي مجازي توسط کابران قرار داده شده است را به دقت مشاهده فرماييد تا طرز دقيق قرار دادن گيره را بري رو بيني خود اموزش ببينيد. سعي کنيد بعد خريد اين محصول را در خانه روزانه به مدت 10 تا 20 دقيقه استفاده کنيد و اين گيره را طوري در دماغ خود قرار دهيد که بتوانيد نفس هم بکشيد.توجه نماييد قسمت سليكوني محصول   جهت قرار گرفتن به طور مناسب روي دماغ هاي مختلف و همچنين براي وارد كردن فشار كمتر روي قسمت بالاي دماغ قابل تغيير هستند سعي کيند قبل استفاده بيني خود را بشوييد تا پوستتان چرب نباشد

 

نکات اموزشي در مورد استفاده از گيره کوچک کننده دماغ چيست :

برخي از افراد اين گيره را قبل رفتن به بيرون يعني چند ساعت قبل رفتن به بيرون خانه يا مهماني بر روي بيني خود قرار مدهند که به عقيده انها دماغشان بهترين فرم را ميگيرد البته اين فروم موقت است که شما هم ميتوانيد با استفاده از اين محصول دستاتان بيايد که بهترين زمان براي استفاده از اين مصحول چه ساعت است .

 

خرید گیره کوچک کننده بینی مناسب چه کساني نيست :

اين گيره بيني با تما ويزگيهاي مثبتي که دارد معايبي هم دارد که نبايد انهايي که نفس تنگي و مشکلات تنفسي دارد از اين محصول استفاده نماييد و انهايي که دماغشان را به تازگي عمل کرده اند بايد بنا به مشورت پزشک خود از اين محصولات استفاده نمايند.

    

 

 گيره کوچک کننده دماغ

 

 

چه کساني بايد گيره کوچک کننده دماغ استفاده کنند:

اين محصول مناسب کساني است که توانايي هزينه هاي سنگين عمل جراهي و يا ترس از عمل جراحي بيني را دارند مناسب است کساني که ميخواهند دماغشان به قول معروف رو فرم باشد و حالت خوبي داشته باشد تا اعتماد به نفس بالايي داشته باشند البته باز هم تاکيد ميکنيم که نبايد از اين محصول انتظار عيجيبي داشت و فکر کنيد با خريد اين کالا دماغتات شبشه دماغ بعد عمل خواهد شد اما تاثير خود را دارد اين محصول که ميتوانيد بيشتر در مورد اين محصول تحقيق نماييد.

 

عوارض گيره کوچک کننده بيني:

اين محصول نرم و سيليکوني بر روي بيني شما همانند يک گيره قرار ميگرد پس براي شما مشکلي ايجاد نخواهد کرد اما ارگ بيماري هاي تنفسي داريد يا اگر از اين محصول استفاده کرديد و براي تنفس شما مشکلي پيش امد از اين محصول استفاده نکنيد البته بايد به نحوي اين گيره را بر روي بيني خود قرار دهيد که راه تنفي شما از طريق بيني بسته نباشد و بتوانيد نفس بکشيد. 

 

آیا گیره کوچک کننده بینی جنبه درمانی دارد :

خیر این محصول هیچ جنبه درمانی ندارد و فقط در صورت استفاده درست میتوانید به بینی شما فرم بدهد و کمی آن را خوش حالت تر کند و اگر استفاده نشود بعد مدتی به همان روال قبل بر میگردد.

 

 

  

گيره نوز آپ بيني

 

 

کي از گيره کوچک کننده بيني استفاده کرده :

 گيره کوچک کننده بيني چندين سال است که وارد بازار ايران شده است و بيشتر کساني که از اين محصول استفاده کرده اند راضي بوده اند واگر فکر ميکنيد ايا گيره کوچک کننده بيني خوبه بايد بگويمم اين محصول براي انهايي که ميخواهند بيني شان فرم بگيرد موثر است البته انتظار نداشته باشد که با 19 تومان دماغتان شبيه دماغ عملي ها شود اما اين محصول توسط مشتريان ايراني و خارجي تاييد شده است.

 

 

گيره فرم دهنده بيني nose up

  

 

 

 

چگونه گيره کوچک کننده بيني بسازيم :

ديده شده برخي افردا به دنبال ساخت گيره بيني هستند که بايد به اين دسته افراد گفت بلي مشيود حتي با گيره ها اين محصول را ساخت اما چون اين محصول از سليکون است بهتر است در خانه اين محصول را نسازيد چون اين محصول ارزشي ندارد و ممکن گيره اي که در خانه ميسازيد باعث شود بيني يا دماغتان نافرم شود و کلا به زحمتش نمي ارزد

  

آموزش قرار دادن گيره بيني روي دماغ شما :

گيره بيني را به راحتي و بدون آسيب رساندن  به بيني تنظيم کنيد. در ابتدا استفاده از آن براي شما  ممکن است کمي ناراحت کننده است و به مرور عادت خواهيد کرد .براي اثر مطلوبي بيشتر  تقريباً 10 تا 5  دقيقه در روز روي بيني قرار دهيد.اين محصول به راست شدن پل بيني کمک کنيد و همچنين بدون نياز به جراحي پ ، بيني شما را فرم مي دهد و بلند مي کند.لطفا در صورت بروز هرگونه مشکلي در مورد کالا يا حمل و نقل از طريق نظرات با ما تماس بگيريد ، ما 24 ساعت پاسخ و پاسخ شما را ارائه خواهيم داد.در صورتي که بيماري خاص تنفسي داريد زا اين محصول استفاده نکنيد.

 

 

 

قیمت گیره کوچک کننده بینی

 

 

ايا ميشود با ورزش کردن بيني را کوچک کرد :

بله شما ميتوانيد با ورزشهايي مشکل يوگا و تمرينات گير که در فضاي مجازي موجود است و انجام انها به بيني خود فر دهيد و با خودتان ميپرسيد مگر ميشود با ورزش بيني حال بگيريد که ما يک وثال ساده را برايتان ميزنيم که مثلا قبل و بعد افرادي که ورزش بدنسازي انجام ديهند را توجه کنيد بعد ورزش بدنسازي صورتي کشيده و جذاب تري نسب به قبل بدنسازي خود دارد که ازين جذابيت صورت بخاطر ورزش و فشاري است که نگام ورزنه زدن روي صورت ايجاد ميشود و باعث شده که عظلات صورت سفت شوند و خوش حالت تر شوند.

 

 

ایا همه بنی های بزرگ با نوز آپ  کوچک میشوند :

بیایید با خودمان صادق باشید یعنی با یک محصول 20 هزار تومانی میتوانید همه دماغ ها را کوچک کنید جواب میشود خیر اما با استفاده درست و مرتب و اصولی میتوانید تا حدودی بینی خود را فرم بدهید اما اگر دماغ خیلی بزرگی و بعد انتظار دارید این محصول معجزه کند و دماغ کوچک تحویلتان بدهد جواب خیر میباشد.  

 


  گيره کوچک کننده بيني

 

 

گيره بيني روي چه بيني ها تاثير بيشتري دارد :

گيره بيني با ايجاد فشار بر روي دماغ موجب ميشود بيني فرد مود نظر فرم بگيريد اين گيره بيني با ايجاد فشار بر روي بيني غضروف بيني را جمع نموده و از لحاظ پهنا کوچک تر ميکند . گيره دماغ بر روي بيني  خيلي استخواني و بدون گوشت  تاثير چنداني ندارد چون در اينگونه بيني ها عامل اضافه فرم بد استخوان هستند  که بايد  با عمل جراحيکوچک شوند  اما بيني ها گوشتي بعد استفاده از اين محصولات کوچک تر ميشوند البته با ورزش کردن هم ميتوايند بيني خود را فرم دهيد.

 

چه افرادي مي توانند از گيره کوچک کننده بيني استفاده کنند:

نظرات درباره ي گيره کوچک کننده بيني متفاوت است گيره بيني هم مناسب اقايان و هم خانوم ها است و البته اين گيره چيز خاصي ندارد که بخواهد عوارض داشته باشد فقط اونهايي که مشکلات تنفسي دارند و يا سرما خوده اند اين مصحولات را استفاده نکنيد.

 

چه زماني نبايد از گير بيني استفاده نماييد :

هر محصولي را بايد درست مصرف کنيد زماني که که خسته هستيد يا فعاليت هاي سخت انجام داده ايد مثل ورزش يا حتي اگر خانوم خانه دار هستيد و فعاليتتان زياد است در هنگام اين فعاليت ها بخاطر اين که نياز به اکسيزن بيشتر داريد از گير کوچ کننده استفاده نکنيد و بگذاريد زماني که ريلکس هستيد تا به خودتان فشار نياوريد.  

 

ايا گيره کوچک کننده بيني خوبه تاثيري در کوچک شدن دارد:

اين گيره بخاطر نوع ساختش و فشاري که روي بيني شما ايجاد ميکنيد به مرور به بيني شما فرم ميدهد شايد از خود بپرسيد چگونه براي مثال شما عکس قبل و بعد بدسناز ها را هم مشاهده بفرماييد بعد بدنسازي صورت کشده تري دارند و ان بخاطر فشاري است که هنگام دمبل زدن روي صورت انها ايجاد ميکنيد اين گيره هم بخاطر فشاري که ايجاد ميکند باعث فرم دهيد خواهد شد که براي هر بيني اين فرم دهي متفاوت است و دقيقا مثل دمبل زدن در بدنسازي که ممکن است يکي هما دمبل را بزند و بازوي بزرگ تري داشته باشد و يکي کوچک تري داشته باشد.

 

 

ایا دو تا گیره بزارم روی دماغم تاثیرش بیشتر میشه یا خیر :

خیر این کار میتواند باعث شود به بینی خود فشار وارد نمایید چون این محصول به گونه ای طراحی شده که باید فقط یک عدد آن روی بینی قرار گیرد البت هاین محصول باید به صورت منظم و اصولی استفاده شود تا تاثیر خود را بگذارد.

 

 

 

 گيره کوچک کننده بيني از کجا بخرم

 

 

ایا گیره کوچک کننده اصلی و اورجینال هم نداریم :

خیر فقط شرکت های وارد کننده این محصولات فرق دارند و عملا همچین نامی وجود خارجی ندارد و فقط فروشنده برای این که ادعا کند محصول ما فوق ویزه است این کلمات را استفاده میکند البته بدون شک جنس خود و بد چینی هم داریم و کیفیت ها با هم تفاوت است اما کسی که این کلمات را استفاده میکند دلیل بر خوب بودن محصولش ندارد و اگر هم واقعا تفاوتی هم دارد باید با توضیحات دقیق ثابت کند.

  

 

آيا ميتونم گيره کوچک کنده بيني رو پيامکي سفارش بدم :

بله شما ميتوانيد سفارش گيره کوچ کننده بيني را به  صورت پيامک هم ثبت نماييد  فقط کافي است که گوشي تلفن همراه خود را برداريد خود را برداريد و کد دستوري  -------------- را به سامانه ي  ------------- ارسال فرماييد ؛ و بعد  همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت اما اگر مي خواهيد سفراش گيره بيني را خودتان شخصا  ثبت نماييد و ادرس و مشخصات را وارد کنيد به آيکون خريد محصول و توضيحات پايين همين صفحه مراجعه فرماييد

 

گيره کوچک کننده بيني رو کجا بخريم  و سفارش دهيم :

 شما مشتريان محترم که قصد خريد گيره بيني را داريد به ايکون زير مراجعه فرماييد و بعد محصول خود را سفراش داده و فرم خريد را پر نماييد و بعد ميتوانيد محصول رذا هر کجاي ايران که هستيد درب منزل خود دريافت نماييد و مبلغ را به مامور پست پرادخت نماييد لطفا ببعد خريد گيره کوچ کننده با خانواده و يا ره کجايي هستيد اطلاع دهيد تا محصول را دريافت نمايند.

 

  

قیمت گیره کوچک کننده بینی خرید فروش سفارش

 

 

 

مشخصات کامل گيره کوچک کننده بيني آقايان خانوم ها :

راحت و راحت براي استفاده

اثر ليفتينگ واضح بيني ، هيچ آسيبي به پوست نمي رساند.

ماده: سيليکون ، پلاستيک

رنگ: صورتي

تعداد: 1 عدد

ويژگي ها: مفيد ، بدون درد ، ابزار زيبايي

ابعاد محصول: 7 x 7 x 7 سانتي متر 100 گرم

تقريباً 15 دقيقه در روز استفاده کنيد

ماده: ژل سيليکا

اندازه: 4 * 2.5 سانتي متر

 

 

  

 

گیره کوچک کننده بینی از کجا بخرم :

شما میتوانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی ما تهیه نمایید و هر کجای ایران که باشید سریع تحویل بگیرید یا از داروخانه ها یا لوازم ارایشی های شهر خود مراجعه نمایید.

 

عمر گیره بینی چقدر است :

بستگی به تعداد استفاده شما دارد اما اگر احساس کردید که محصول باید تعویض شود و مثل روز اول نیست باید یکی دیگر تهیه نمایید.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلثوم محمدی در تاریخ 1402/05/15 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتون بخیر
من چیجوری میتونم سفارشمو پیگیری کنم من خیلی دنبالش کشتم نتونستم پیدا کنم اگر لطف کنید بگین که از کجا پیگیری کنم
پاسخ : با سلام محصول شما ارسال شده است

کد رهگیری شما

https://tracking.post.ir/

032090214000243040335111

این نظر توسط فاطمہ در تاریخ 1401/11/24 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

چطوری بخرم
پاسخ : با سلام روی ایکون خرید پستی کلیک نمایید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,596
  • بازدید ماه : 3,339
  • بازدید سال : 66,209
  • بازدید کلی : 399,125