loading...

فروشگاه خرید ارزان قیمت اندلان زمستان 1402

 شلوار اسلش دخترانه ابی یک شلوار ارازن و با عمر مناسب است که برای همه خانوم های لاغر امدام مناسب خواهد بود شلوار اسلش نیز یکی از مدلهای  راحت با تن خور خوب است  که افراد زیادی  با

banzbatr بازدید : 1267 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (0)

 شلوار اسلش دخترانه ابی یک شلوار ارازن و با عمر مناسب است که برای همه خانوم های لاغر امدام مناسب خواهد بود شلوار اسلش نیز یکی از مدلهای  راحت با تن خور خوب است  که افراد زیادی  با پوشیدن این نوع شلوار احساس راحتی خواهند نمود. باید این نکته را ذکر نماییم  این شلوار ساده دخترونه دارای کمر کشی است. 

 

یکی از دلایل پر فروش بودن شلوار اسلش  زنانه دخترانه این است که هم اسپرت  است و هم از مد نمی افتد و هیمشه روی بوس است. از همه مهم تر این شلوار را میشود در محل های متفاوت میتواند  مورد استفاده قرار بگیرد . شلوار اسلش بانوان را می شود با انواع کفشنیم بوت  یا کفش اسپرت زنانه و مانتو به اسونی ست نمایید . این شلوار های اسلش انتخاب خوبی  برای خانومهایی  است که به استایل خود اهیمت میدهند

 

خانوم های گرامی این را باید بدانند اول شلوار اسلش تنها به عنوان یک شلوار ورزشی برای ورزش های مختلفی از مثل کوهنوردی، پیاده روی تولید شده بود  اما به مرور با افزایش مدلهای مختلف  این شلوار برای عموم مردم هم تولید شده است شلوار اسلش ارزان قیمت بر خلاف این که ارازن هستند میتوانند برای شما به اندازه یک شلوار گران قیمت عمر نماییند فقط کافی است در هنگام شسشتو این شلوار از اب سرد استفاده نمایید معجره اب سرد این است هم به بافت لباس اسیب نمیزند و هم باعث میشود عمر ان افزایش پیدا نمایید اما بهتر است برای ورزش یک شلوار برای کار یک شلوار و برای مهمانی از یک شلوار مخصوص استفاده نمایید چون میتوانید هم در هزینه صرفه جویی نمایید و هم عمر شلوار خود را بالا ببرید. 

 

 

شلوار اسلش دخترانه آبی 

 

مشخصات شلوار اسلش :  

اسلش دخترانه خوش پوش شیک و اسپرت با کیفیت عالی قد شلوار :  94 سانتیمتر فاق شلوار : 27 سانتیمتر(± 2cm) عرض ران شلوار : 21 سانتیمتر جنس : نیل رنگ بندی : آبی طرح جین دارای کمر کشی جنس کشی 

 

 

شلوار اسلش زنانه آبی

 

 

نکات شلوار اسلش برای خانوم ها :

همه زنانه و دخترانه شلوار اسلش سفید کمتر به پا میکنند چون همیشه زود کثیف میشود و ترجیح می‌دهند شلوار مشکیبپوشند اما شلوار سفید برای خاص شدن تیبپ خانوم ها بسیار مهم است  شلوار اسلش جین یا لی را با پارچه جین نازک  درست میشود. که این طرح هم برای خانوم ها مناسب استشما خانوم هالی محترم می‌توانید شلوار اسلش جین را مثل دیگر شلوار‌های جین به صورت اسپرت یا مجلسی در مهمانی یا خانه بپوشید.  شلوار اسلش ورزشی مخصوص دختران جوان است، هر چند که این مدل شلوار در استایل یا شرایط رسمی جایی ندارد.اما برای دختران جوان گزینه مناسبی است منخصوصا دخترانی که به باشگاه میروند در کل اگر می‌خواهید در مهمانی‌های دوستانه یک تیپ غیررسمی و خفن داشته باشید، شل.ار جین یک انتخاب مناسب است. 

 

شلوار اسلش لینک سرا 

 

 

نکات مهم قبل از خرید شلوار اسلش زنانه دخترانه:

شلوار اسلش بخش مهمی از کمد لباس خانوم های ایرانی شده است   پیدا کردن شلوار اسلش ارازن  زنانه  ممکن است دشوار باشد، فرقی نمی کند که قصد خرید چه مدل شلوار اسلشی را دارید ، چند نکته مهم وجود دارد که باید هنگام خرید شلوار دخترانه رعایت بفرمایید.

 

 شلوار اسلش زنانه آبی لینک سرا

  

جنس پارچه اسلش:

بسته به سبک ست زنانه و هدف استفاده از شلوار اسلش، پارچه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.پارچه های طبیعی مانند پنبه و پشم راحت و با دوام هستند معمولا سه نوع برش اصلی برای شلوارها وجود دارد برش اندامی، برش معمولی و برش آزاد یا گشاد.شلوارهای اسلش اندامی و چسبان همانطور که از اسمشان پیداست، کاملا به بدن می چسبند و شما را لاغرتر نشان خواهند داد. خانوم های گرامی دقت بفرمایید به طور کلی، طول مناسب شلوار باید از دور کمرتان (بالای باسن) تا تقریبا روی کفش شما باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,970
  • بازدید ماه : 1,679
  • بازدید سال : 64,549
  • بازدید کلی : 397,465