loading...

فروشگاه خرید ارزان قیمت اندلان زمستان 1402

خرید اینترنتی تیشرت آستین بلند مردانه Karen 2019 مدل T9040 مطابق مد روز طراحی شده و پیشنهادی مناسب برای جوانان سخت پسند است. شما می توانید برای داشتن استایل راحت و البته درخور توجه در مهمانی&zwnj

banzbatr بازدید : 1397 چهارشنبه 07 فروردین 1398 نظرات (0)

خرید اینترنتی تیشرت آستین بلند مردانه Karen 2019 مدل T9040 مطابق مد روز طراحی شده و پیشنهادی مناسب برای جوانان سخت پسند است. شما می توانید برای داشتن استایل راحت و البته درخور توجه در مهمانی‌ها و یا فعالیت های روزمره خود از این محصول استفاده نمایید.سایز بندی این محصول در دو سایز L_XL موجود می باشد ، که در ادامه فرایند خرید میتوانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.


تیشرت ارزان قیمت جیگری لینک سرا 

 

 ویژگی های  تیشرت آستین بلند مردانه  رنگ جیگری 2019:

 جنس : فانریپ

 قد: 72Cm لارج / 74Cm ایکس لارج

 دور سینه: 100Cm لارج / 106Cm ایکس لارج

 یقه گرد و آستین بلند

در دو سایز لارج و ایکس لارج (انتخاب سایز در ادامه فرایند خرید)

 خرید اینترنتی تی شرت جگری >> قیمت : 55.000 تـومان

 

 

 

  

 

 

 

 

 

تیشرت  آستین کوتاه بادبان ساده 2021 :

 

امکانات:

 

سه راهی مردانه تناسب پرنعمت یقه گرد آستین ستین

 

پارچه رنگ لباس سینه دوزی

 

شستشوی آنزیم ماده: 100٪ پنبه 

 

 

  

 

 در دو سایز لارج و ایکس لارج (انتخاب سایز در ادامه فرایند خرید)

 خرید اینترنتی تی شرت جگری >> قیمت : 25.000 تـومان

موجود نیست 

 

 

 

 

تیشرت جیگری جگری استین کوتاه 

 

 

جزئیات تیشرت استین کوتاه جگری 1400 مدل خرداد ماه :

مخصوص بزرگسالان: S - 3XL

زنان: S - 2XL

جزئیات محصول

تیشرت پنبه ای حلقه ای بسیار سبک (4.5 اونس)

بخشی از مجموعه سبک های برتر ، سبک رو به جلو هانز Black Label

برش معاصر باعث تناسب اندام کمتری می شود. اندازه برای فضای بیشتر

بدون درزهای جانبی برای حداکثر مکان چاپ ساخته شده است

درزهای تقویت شده و دوخته شده برای دوام بیشتر

 

 

توضیحات محصول:

 

تا به حال فکر کرده اید که پوشیدن ابر چگونه خواهد بود؟ را بپوشید و تیشرت فوق العاده سبک و نخی فقط ممکن است باعث شود شما باور کنید که به یک امر غیرممکن رسیده اید. اما اگر میخواهید بدانید مرکز خرید تیشرت ارزان قیمت باید با ما همراه باشید چون اگر میخواهید تیشرت بخرید باید شراطی نگهداری آن را بدانید و باید بعد خرید ان را با اب بسیار گرم نشویید و بعد شستن در جایی قرار دهید که کاملا خشک شود و تا زمانی که تیشرت خشک ندشه ان را بر تن نکنید

 

 

تیشرت جگری با چه شلواری ست میشه :

شما میتوانید تیشرت جیگری را با رنگ های سرمه ای ست نمایید تیشرت جرگی چون رنگ تیره است برای کسانی که پوست سبزه دارند مناسب است معمولا تیشرت جگری با شلوار لی جذابیت بیشتری دارد و حسابی خفن خواهید شد.

 

 

 

قالبت شستشوی ماشینی

 

اندازه بزرگ و بلند: شما باید قد بلند را سفارش دهید اگر 6'2 "یا قد بلندتر هستید. شما باید بزرگ را سفارش دهید اگر 6'1" یا بالاتر هستیدیک تیشرت مناسب و بلند و جادار کمر و دکمه های بافتنی دنده دارجیب کیف جلو. طناب کشی روی هود. پنبه / پلی استر. شستشوی ماشینی؛ وارداتیاین پشم گوسفندپوش پشمی یک خرابی است که باید داشته باشید. این ژاکت کلاسیک با هود بند و جیب کانگوروی جادار است. هر روز به لطف پشم گوسفند وجانوران دیگر و ساخت سبک آن به این لباس هود خواهید رسید.

 

جزئیات

 تیشرت کجا بخریم جزئیات راحتی - این تیشرت از پارچه ای نرم و مخلوط پنبه با روکش دنده ای که گرما را حفظ می کند بریده شده است. ما مطمئن هستیم که لباس های هودی خود را با فضای اضافی برای پسر بزرگ و قد بلند طراحی می کنیم.فضای ذخیره سازی - جیب کانگوروی جلو برای حمل وسایل ضروری به اندازه کافی جادار است.

  

 

 

 در دو سایز لارج و ایکس لارج (انتخاب سایز در ادامه فرایند خرید)

 خرید اینترنتی تی شرت جگری >> قیمت : 37.000 تـومان

 موجود نیست

 

 

 

 

 

 

 

 تییشرت کلاه دار جیگری قهوه ای تنگ :

بهترین تیشرت مردانه 2021 اندازه بزرگ و بلند: شما باید قد بلند را سفارش دهید اگر 6'2 "یا قد بلندتر هستید. شما باید بزرگ را سفارش دهید اگر 6'1" یا بالاتر هستیدبا بهترین فروش کلاه پیراهن کش دار پشمی ، سبک خود را آرام کنید. این سویشرت تنفس و سبک است اما هنوز هم شما را گرم نگه می دارد.

مناسب و بلند و جادار کمر و دکمه های بافتنی دنده دارجیب کیف جلو. طناب کشی روی هود. پنبه / پلی استر. شستشوی ماشینی؛ وارداتیدرباره برند: KingSize از سال 1920 به سبک و راحتی مرد بزرگ و قد بلند اختصاص داده شده است. ما لباس ها و لوازم جانبی خود را از ابتدا طراحی می کنیم تا نیازهای روزمره مشتری را برآورده کنیم. نیازها ، نگرانی ها و سهولت استفاده او را بیش از هر چیز دیگری قرار دهید. ما مفتخریم که خود را تنها یک متخصص بزرگ و بزرگ می نامیم. 

  

  

 

نظرات مشتریان فروشگاه لینک سرا از تیشرت جیگری : 

 

من می دانستم که خیلی بزرگتر از اندازه ای که معمولاً می پوشم خریداری می کنم. من خیلی پیدا شدم که یکی را پیدا کردم ، من در یک دفتر بسیار سرد کار می کنم و اجازه نداریم پتو یا لباس خواب داشته باشیم - بنابراین من بهترین چیز بعدی را انتخاب کردم. هودی 8XL. من در طول زندگی خودم هرگز اینقدر راحت نبودم ، مثل یک پیله نرم کوچک است 

این تیشرت جگری برای مرد بزرگ شگفت انگیز است. این کیفیت و راحتی عالی است. من فقط دوست دارم که وزن مناسب و سنگین آن خیلی سبک و سنگین نباشد. صادقانه می توانم این لباس روزمره را بپوشم .. صبر کنید ، فکر می کنم این کار را می کنم. برای مخلوط کردنش باید رنگهای دیگری بگیرم. خرید یک ژاکت مردانه بزرگ متناسب با روشی که فکر می کنید باید خیلی زیبا باشد. حجیم و گشاد نیست ، اما در همه مکان ها فضای مناسبی برای ارائه یک تناسب عالی از پایین دارد.

 

من این تیشرت جگری خریداری کردم با این امید که عظیم باشد و این دقیقاً همان چیزی است که دریافت کردم. از نظر من فوق العاده بزرگ است.خوب ، بررسی عجیب و غریب اما ممکن است به کسی کمک کند تا تصمیم بگیرد اینطور است: کودک 11 ساله من خیلی بدجوری یک کاپوت 7XL می خواست. او فکر کرد وقتی در خانه بود و در حال تماشای فیلم یا انجام تکالیف بود ، در یک کلاه دار بزرگ غرق می شد خیلی خوب بود. من مرتب می گفتم نه و بعد او یک آمازون GC برای کریسمس گرفت و به او اجازه دادم آن را برای خودش بخرد. صادقانه فکر کردم این یک اتلاف است اما او از این کار راضی است.

 

خریداری یک اندازه بزرگ ، که از آنجا که من بزرگ (اما زن) مناسب بود. حتی روی باسن / رانهای من ، تعداد زیادی اتاق در قسمت بالای بازوها ، پارچه ای بسیار راحت و متناسب ... عالی. تنها افسوس من این است که آنها یک هودی زیپ آپ ارائه نمی دهند! اما این افسانه است و برای تمام پیاده روی های سرد صبحگاهی که پاییز و اوایل زمستان در اینجا در ozarks قرار می گیرد بسیار مناسب خواهد بود. با تشکر از این فروشنده برای ارائه این بزرگترین ها ، زیرا یافتن هر چیز مناسب و معقولی که فرد بتواند در آن بپوشد بسیار سخت است چه رسد به ورزش. من حدس می زنم افراد 3X+ که به لباس ورزشی نیاز دارند ممکن است بازار محدودی باشد (در بیشتر موارد به دلیل بستن کفش در آن اندازه ورزش "واقعی" مهم نیست!). من همچنین یک پیراهن از این شرکت به اندازه کوچکتر خریداری کردم (همانطور که در بررسی ها گفته شد این لباس کوچک می شود) که بسیار مناسب است.

 

 این به خوبی در شانه ها ، طول و سینه او قرار می گیرد. بسیار راحت است و خیلی سنگین نیست. قطعا یکی دیگر را خریداری کنید! من اندازه ای بزرگتر از حد نرمال برای او خریدم که نتیجه خوبی هم داشت. اما من این کار را کردم ، بنابراین راحت روی لباس های زمستانی قرار می گیرد.

 

 ساختاری نرم ، گرم و با کیفیت. یکی برای من و یکی برای شریک زندگی ام. عاشقشه. تناسبی که دیگر به راحتی نمی توانیم آن را در هیچ جای فروشگاه های خرده فروشی پیدا کنیم. اخیراً بیرون خنک تر و مرطوب شده است. بعد از یک بازی فوتبال محلی که در آن شرکت نکردم ، او به خانه آمد و با تمجید از کلاه قرمزی ، از من تشکر کرد که وقتی برای خودم یک بازی کردم به او فکر کردم. Kingsize اقلام عالی زیادی برای ما در اختیار علاقه مندان بزرگتر قرار داده است و من از آنها بخاطر تهیه لباس های با کیفیت با چنین قیمت مقرون به صرفه تشکر می کنم.

 

من اگر این وقتی که قرار بود می رسید ، این 5 ستاره را ارزیابی می کردم. این یک هود عالی بود ، بسیار گرم و راحت و خیلی تنگ نبود. قرار بود این محصول 2 روز بعد وارد بازار شود اما حدود یک هفته و نیم بیشتر از حد انتظار طول کشید. سرانجام آن را دریافت کردم. من به معنای واقعی کلمه تقریباً هر روز از آن استفاده می کنم. من راننده هستم و باید تمام مدت در سرما بیرون بیایم. این خرید ارزشش را داشت.

 

این را برای یک دست کشیدن بزرگ در اطراف کلاه خانگی خریداری کردم. می توانست کمی کوچکتر خریداری کند. ساعت 5'5 "این به زانوی من می خورد. من آن را به خاطر آنچه خریداری کردم دوست دارم. بزرگ و کرکی نمی خواستم. فقط چیزی برای پوشیدن لباس ، لباس شنا یا لباسهای دیگر برای جلوگیری از لرزیدن. وزن سبک. جادار فقط خرید این لباس از طریق hoodies ساخته شده برای این منظور جیب برای استفاده کم است.

 

یک تیشرت جگری فوق العاده راحت است و آستین ها برای بازوهای گوریل من به اندازه کافی بلند هستند. آن را دوست داشته باشید و آن را همیشه بپوشید. این ماده کمی سبک است بنابراین اگر در مکانی که خیلی سرد می شود ساکن زمستان نیست ، اما پوشیدن آن در فصول انتقالی بسیار عالی است. 

 

 ما این تیشرت خریداری کرده ایم. بعضی عالی هستند دیگران نیستند. عجیب است. بد جمع می شوند !!! اولین کسی که شوهرم را به دست آوردم ، او کمی دوست داشت بدون اینکه کوچک شود ، 2/3/4 کاملاً متفاوت بود و بسیار کوچک شد. اندازه می گرفتم شوهر 2xlt می پوشد و بازوها را به آرنج خود می کشد. اندازه بالا !! اگر قصد خشک کردن آن را دارید.

 

من همیشه مشکل پیدا کردن تیشرت را دارم که به اندازه کافی لوم هستند. اینها عالی است. آنها اتاق اضافی دارند ، بنابراین روی شکم من خوانده نمی شود. آنها دارای سبک وزن سبک و گرم هستند. وقتی احتیاج به بیشتر داشته باشم دوباره خرید می کنم.

   

بسیار مناسب است ، در نهایت یک تییشرت ارزان قیمت که به اندازه کافی بلند و به اندازه کافی گسترده باشد. خیلی راحت بیشتر سفارش می دهد ، اگرچه در تعطیلات نیست زیرا زمان حمل و نقل مسئله ای بود. آمازون (نه فروشنده واقعی ، نه فروشنده هیچ کاری برای درست کردن اوضاع انجام داده است ، و نه آنها به ایمیل هایی که برایشان ارسال شده پاسخ داده اند) این حق را ایجاد کرده است. 

 

 

 در دو سایز لارج و ایکس لارج (انتخاب سایز در ادامه فرایند خرید)

 خرید اینترنتی تی شرت جگری >> قیمت : 59.000 تـومان

موجود نیست 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تی شرت نخی Crew-Neck جگری :

 

مردم با نام تجاری سریع مد برای جوانان ، مقصدی یک مرحله ای برای سبک های بین المللی و مد رو به جلو است. خط تولید کاملا مناسب خیابان و آماده کالج ، با تهیه کنندگی زنان ، مردان و کودکان ، مشخص می شود. این برند از طریق طیف گسترده ای از پیراهن های گاه به گاه ، تی شرت ها ، تاپ ها ، کورتاها و تاپ های تلفیقی ، شلوار جین ، لباس های زمستانی و لوازم جانبی آخرین روند را ارائه می دهد. با تغییر شیوه لباس جوانان ، مردم تمرکز خود را بر این دارند که جدیدترین مد را در دسترس همه اقشار قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 در دو سایز لارج و ایکس لارج (انتخاب سایز در ادامه فرایند خرید)

 خرید اینترنتی تی شرت جگری >> قیمت : 25.000 تـومان

  

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,961
  • بازدید ماه : 1,670
  • بازدید سال : 64,540
  • بازدید کلی : 397,456